Sivut

tiistai 16. joulukuuta 2014

Seis maailma

Kuningasidean Seis maailma -biisi ei kuulu mun lemppareihin, mut sen nimi sopii hyvin tän hetkiseen tunnelmaan: musta tuntuu että aika menee liian nopeesti! Kaikki on hyvin, eikä tulevaisuus pelota mua liikaa, mut jotenkin hirvittää miten äkkiä joulukin lopulta tuli. Meitsi ei pysy kyydissä! Täytyis varmaan tarttua siihen kuuluisaan hetkeen ja nauttia siitä, mut tuntuu etten mä ehdi, kun se hetki on jo mennyt!!! Erikoista, koska ei musta tunnu että koko ajan olis kiire. Kai mulla on vaan ikävä sitä lapsuuden joulunodotusta, kun se tuntui kestävän niin kauan. Koska odotushan on yksi parhaista asioista joulussa, kun kaikki ihana on vielä edessä. 

Tuli mieleen Yleltä viime kevät-talvena tullut sketsisarja, Siskonpeti. :D Siinä oli just sketsi liittyen tohon... Yritän etsiä sen YouTubesta ja laitan linkin postauksen loppuun!

Käväistiin tänään taas Ideaparkissa. Etsimässä lehmää ja pöllöä. :D Kummityttöni pikkusisko, joka on muuten pikkusiskoni kummityttö, oli toivonut LittlestPetShoppeja mallia lehmä ja pöllö joululahjaksi. :) Oli muuten harvinaisen nopsa Ideapark-reissu, käveltiin suoraan ToysRUs -lelukauppaan (joka on muuten VALTAVA! Oon näin 21-vuotiaana ihan fiiliksissä siellä, jos olisin 7veenä päässyt sinne, olisin varmaan haljennu riemusta!!), napattiin lehmä, pöllö ja lisäksi viellä saukko mukaan, käytiin kahvilla ja poistuttiin. Ootteko muuten käyny kyseisessä kauppakeskuksessa? Mä eksyn siellä joka kerta... Silti päästiin ennätysvauhtia pihalle!



 Tuon näköisenä liikenteessä - nyt jos koskaan tarvitsee tollasta muhkeaa pirteän väristä huivia, kun keli on niin harmaa... Toi on Lindexistä viime talven aleista löydetty. :) Takin alta pilkottaa vähän maailman mukavin neulemekko, joka on H&M:ltä, kuten takki ja pipokin.

 Ajeltiin takaisin Tampereelle just neljän ruuhkan aikoihin, liikennevaloissa oli hyvää aikaa leikkiä kameralla.

 Fiestasalde, jonka pilasin maustamalla jauhelihaa liikaa. :-( 


Oon löytänyt tänä joulunaikana ihan mahteja joulukortteja! :) Kaikkia en raaski edes antaa pois! Mun lemppari on toi suksi-ukkeli. 


Mulla on huomenna vielä yksi tentti, sit oon virallisesti lomalla! Sit VIIMEISTÄÄN yritän tarttua siihen vitsin hetkeen ja relata... :) 

IHANAA joulunalusviikkoa! xx

T: Hanna


PS. Tässä se video! Hahhahhahh, Siskonpeti oli kyl loistava ohjelma! Toivottavasti siitä tulee toinen kausi jossain vaiheessa.


https://www.youtube.com/watch?v=qmW3m1ViP24

4 kommenttia: